Kunderne er glade for Rationels chatfunktion, der tilbyder teknisk support og vejledning på stedet. Nu bliver det også muligt at chatte vinduer om aftenen og i weekenden.
I godt en måned har håndværkere, arkitekter og private haft mulighed for at chatte sig til teknisk support hos vinduesproducenten Rationel. Chatfunktionen er den første af sin slags i branchen, og ideen er at gøre det lettere for kunderne at få råd og praktisk vejledning, når det passer dem.
- Det tør siges, at vi har ramt et behov, siger Morten B. Valsted, der arbejder som marketingschef hos den danske vinduesproducent.
- Computerne har været rødglødende i vores tekniske support med spørgsmål om alt fra energirådgivning til montering og hængsling. Nu udvider vi åbningstiderne på chatten, så det også bliver muligt at få et hurtigt svar på skæve tidspunkter.
Et enkelt klik på en lille grøn knap i venstre side af vinduesproducentens hjemmeside www.rationel.dk åbner chatten, hvor man kan præsentere sig og skrive sit spørgsmål. I den anden ende sidder en medarbejder klar til at hjælpe og svare med det samme.
- Vi er selv ret begejstrede for at kunne rådgive vores kunder på denne måde. Det går hurtigt, det er effektivt, og med de udvidede åbningstider bliver det i endnu højere grad en service på kundernes præmisser, siger Morten B. Valsted.
Han understreger, at Rationels landsdækkende forhandlernetværk hver dag står klar til at rådgive om Rationels produkter. Det er selvfølgelig også stadig muligt at ringe til en rådgiver fra Rationel og få svar med det samme inden for almindelig åbningstid chatfunktionen er blot et supplement til at hjælpe kunderne.
Find den nye chatfunktion og se dens åbningstider på www.rationel.dk
Læs mere her
tags: energi,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar