Ambitionen "Best in Class" er en del af Give Stålspærs strategi. Strategien skal profilere virksomheden og bidrage til yderligere vækst. Best in Class en løftestang til vækst
Siden virksomhedens ejerskifte i 2003 har Give Stålspær A/S været i en rivende udvikling. Antallet af medarbejdere er vokset fra en god håndfuld til de nuværende 200 medarbejdere.
Virksomheden har de seneste par år gjort en målrettet indsats på at opbygge et stærkt og velkendt brand. Give Stålspær A/S er således kravlet op af rangstigen og er i dag en af de førende producenter af stålkonstruktioner i Norden: "Vi får langt flere forespørgsler fra kunder, som vi ikke tidligere har løst opgaver for. Og vi oplever, at vi i stigende grad er kundernes førstevalg", fortæller Teil Bechmann, partner i Give Stålspær A/S, der mener at virksomhedens fokus på synlighed i markedet har givet pote.
Best in Class strategien skal være løftestangen til virksomhedens videre vækst og tilføre en ekstra dimension, der overfor eksisterende og potentielle kunder understreger virksomhedens soliditet, vækst og erfaring. Internt forventes Best in Class strategien at styrke medarbejdernes fokus på kvalitet og motivere dem til at performe ud over kundens forventninger. "Vores medarbejderne er ikke i tvivl om virksomhedens værdier. De forstår, hvorfor vi gør, som vi gør. Vi vil gerne have, at de er lige så stolte af virksomheden, som vi er - og det skal Best in Class strategien hjælpe os med." fortæller Teil Bechmann.
Læs mere her
tags: 2003, virksomhed, strategi,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar