onsdag den 13. maj 2015

SILVANs hovedkontor trækker i den blå trøje d. 15. maj


Fredag d. 15. maj trækker medarbejdere fra SILVANs hovedkontor i trøjen og rykker ud i butikkerne. Medarbejderne skal hjælpe kunderne og supportere butikspersonalet i SILVANs byggemarkeder. Aktiviteten skal sikre endnu højere kundetilfredshed på en af de travleste dage i forårssæsonen og give hovedkontorets medarbejdere større indsigt i, hvordan de bidrager til at få flere tilfredse kunder.I SILVAN gør vi det sammen, og derfor rykker medarbejdere fra byggemarkedskædens hovedkontor i Aarhus ud i 10 forskellige SILVAN butikker d. 15. maj. Foråret er nemlig over gør-det-selv-folket, og datoen er erfaringsmæssigt en af de travleste dage i sæsonen.

TRAVLHED OG TILFREDSE KUNDER

Frem for alt er det kunderne, der vil nyde godt af den øgede bemanding i butikkerne. De ekstra hænder skal sikre, at kunderne – trods den forventede travlhed – får den bedst mulige hjælp og vejledning og forlader butikken med alle de ting, de skal bruge:

"Det er afgørende for os, at ingen kunde går forgæves i SILVAN – heller ikke selvom vi har travlt. De ekstra ressourcer giver os mulighed for stadig at kunne dykke ned i hver enkelt kundes gør-det-selv-projekt, så de ikke bare kommer hjem med alle de rigtige produkter men også får den kompetente vejledning, som vi i SILVAN er kendte for", siger administrerende direktør Freddy Lauridsen.

FRA PAPIR PÅ SKRIVEBORDET TIL JORD UNDER NEGLENE

Aktiviteten kommer også SILVANs medarbejdere til gode. Opgavelisten for Hovedkontorets medarbejdere dækker alt fra salg af især sæsonrelevante produkter som grill og havemaskiner til vareopfyldning, blomstervanding og andre opgaver bag kulisserne. På den måde får butikspersonalet mere tid til at hjælpe kunderne med at komme godt i gang med deres projekter.

"Vores butikspersonale er altid opmærksomme på at møde kunderne med smil, hjælpsomhed og engagement, om de så skal beregne et tilbud, vælge den rigtige maling eller stille de rigtige spørgsmål. Det er de eksperter i – men det tager tid. D. 15. maj kan vi fra hovedkontoret bidrage til, at butikspersonalet bruger deres tid på det, der skaber værdi for kunderne, mens vi andre f.eks. sørger for, at der er varer på hylderne og hjælper kunderne med at læsse tunge varer på deres bil."

Samtidig får hovedkontorets medarbejdere mulighed for en lærerig dag i butikkerne, som forventes at resultere i en endnu bedre oplevelse af, hvad der giver tilfredse kunder.

"Dette er ganske enkelt den bedste måde at få større indsigt i, hvordan vi alle kan bidrage til, at hver eneste af vores kunder har en rigtig positiv oplevelse og forlader butikken med et smil. Og så vil vi selvfølgelig også gerne vise vores butikspersonale at vi alle er en del af samme team, som arbejder mod vores fælles mål: glade og tilfredse kunder", fortæller Freddy Lauridsen.

Hovedkontoret rykker ud i SILVAN-butikker i følgende byer: Aarhus, Skejby, Tilst, Silkeborg, Horsens, Randers, Viborg, Grenå, Holbæk og Roskilde.

Det første SILVAN byggemarked i Danmark åbnede i Slagelse i 1968. SILVAN er med sine nu 41 butikker og webshop Danmarks største forhandler til private på gør-det-selv markedet. SILVAN er en del af DT Group A/S, som med sine godt 485 forretninger og 10.000 ansatte er Europas største forhandler og distributør af byggematerialer og VVS til professionelle og private.



Læs mere her

tags: Danmark, Europa, direktør, Horsens, Randers, Holbæk, Viborg, Roskilde, Slagelse, Silkeborg, Tilst, byggemarked, Skejby,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar