lørdag den 19. december 2015
Kunderne elsker SILVAN mere end nogensinde
Glade og tilfredse kunder er forudsætningen for enhver virksomheds succes. Derfor glæder byggemarkedskæden SILVAN sig over den højeste kundetilfredshed nogensinde.SILVANs administrerende direktør, Freddy Lauridsen, glæder sig over at kædens strategi om altid at have kunderne i fokus, bærer frugt.
"Hver eneste dag knokler vi for at være kundernes foretrukne byggemarked. At handle i et byggemarked handler nemlig om meget mere end at tage en boremaskine ned fra hylden. Når vores kunder kommer ud i butikkerne, er de typisk i gang med et gør-det-selv-projekt derhjemme. Vi møder dem i øjenhøjde og spørger ind til deres projekt, så vi både kan tilbyde dem vejledning og sørge for, at de får alt det med hjem, de skal bruge for at lykkes med deres projekt", siger Freddy Lauridsen.
Analysen viser netop, at det specielt er medarbejderne, der giver den høje kundetilfredshed hvilket ifølge Freddy Lauridsen hænger fint sammen med et generelt ønske fra forbrugerne om mere kvalitet og vejledning i købsoplevelsen. Noget, der ligger dybt i byggemarkedskædens DNA.
Kundetilfredshedsanalysen bliver lavet to gange årligt og er baseret på svar fra over 10.000 kunder fordelt over hele landet.
Om SILVAN
Det første SILVAN byggemarked i Danmark åbnede i Slagelse i 1968. SILVAN er med sine nu 44 butikker og webshop Danmarks største forhandler til private på gør-det-selv markedet. SILVAN og silvan.dk er en del af DT Group A/S, som med sine godt 485 forretninger og 10.000 ansatte er Europas største forhandler og distributør af byggematerialer og VVS til professionelle og private.
Læs mere her
tags: Danmark, Europa, direktør, virksomhed, Slagelse, strategi, byggemarked, DNA, frugt,
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar