Det kan godt betale sig at vælge en håndværker med Byg Garanti. Det ved snart rigtig mange boligejere. For at minde endnu flere om budskabet går Dansk Byggeri i begyndelsen af april ud med endnu en kampagnerunde for Byg Garanti
I 2011 afviklede Dansk Byggeri sin hidtil mest synlige kampagne for Byg Garanti. Det har været så stor en succes, at 76 % af de personer, der kender til Byg Garanti nu foretrækker håndværkere, som er dækket af Byg Garanti.
Sidste års kampagne bestod af blandt andet tv-reklamer, avisannoncer, webbannere, søgeordsoptimering og PR. Nu gentager Dansk Byggeri succesen for at opnå et endnu bedre kendskab til Byg Garanti blandt boligejerne. Det betyder, at Byg Garantis reklamefilm igen i år vil køre over skærmen på TV2 og TV2 Charlie, første gang i april måned og igen til efteråret. I samme periode vil der køre radiospots i lokalradioer over hele landet samt annoncer i aviser, dagblade og online medier.
- Vi vil med kampagnen gerne fortælle endnu flere boligejere, hvor vigtigt det er at vælge en håndværker, der er omfattet af Byg Garanti, når de fx skal bygge om eller bygge til. Som forbrugere bliver vi alle bombarderet med informationer og indtryk hver eneste dag. Derfor gentager vi kampagnen, så boligejerne bliver mindet om Byg Garanti, inden de skal i gang med sommerens byggeprojekter, siger Inger Petersen Thalund, kommunikationschef i Dansk Byggeri.
Som noget nyt er der i denne kampagnerunde også indlagt radioreklamer:
- For at nå målgruppen og komme igennem med budskabet, skal vi være bredt til stede i medierne. Derfor har vi i år valgt at udbygge kampagnen med landsdækkende radioreklamer, fordi vi på den måde når endnu bedre ud til målgruppen og opnår en større synergieffekt, fordi de forskellige medier supplerer hinanden, siger Inger Petersen Thalund.
Byg Garanti kampagnen vil køre i to moduler i perioden april november 2012 på TV2, TV2 Charlie, i lokalradioer landet over samt i landsdækkende aviser og online medier.
Læs mere her
Ingen kommentarer:
Send en kommentar