– ellers er reparationen gratis!
Som verdens største producent af kvalitets el–værktøj er det Boschs ønske, at denne kvalitet også bevares og videreføres i forbindelse med service på værktøjet. Endvidere at kunden garanteres en fast og meget kort leveringstid i forbindelse med reparation af værktøjet.
Derfor har Bosch nu indledt et samarbejde med en række udvalgte forhandlere rundt om i Danmark, som tilbyder særlig service ved køb af Bosch el–værktøj. Det nye koncept har fået navnet Bosch Service Partner og gælder både for det grønne "gør det selv værktøj" og det blå professionelle el–værktøj.
En Bosch Service Partner forpligter sig til at gennemføre reparationer inden for 5 arbejdsdage, hvor det reparerede el–værktøj skal være klar til afhentning hos den pågældende værktøjsforhandler. Såfremt denne reparationstid overskrides udføres reparationen gratis for kunden. De 5 dage er inkl. transporttid af værktøjet mens dage, som bruges til prisoverslag af reparationsomkostningerne, ikke er omfattet af den garanterede reparationstid.
Reparationsgarantien på 5 arbejdsdage omfatter udelukkende forhandlere tilsluttet aftalen om Bosch Service Partner konceptet og kendetegnes ved tydelig skiltning i forretningen. Hvem de pågældende forretninger er samt mere information om konceptet vil i løbet af efteråret kunne ses på Bosch hjemmeside www.bosch.dk.
Læs mere her
tags: Danmark, omkostninger, Bosch, værktøj,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar