Modulex koncernens division, Brand On skal inden for de næste 8 uger visualisere og implementere Nokia Solution and Networks (NSN) nye brandidentitet efter navneskiftet fra Nokia Siemens Networks. NSN skal rebrandes i 100 lande fordelt på over 350 lokationer.
Brand On står for implementeringen og projektstyringen af det internationale projekt og udvider med denne gigantiske ordre et godt og eksisterende samarbejde med Nokia. Via egne datterselskaber og forhandlere er Modulex koncernen repræsenteret med mere end 550 lokationer og er derfor godt rustet til opgaver som denne.
Adm. direktør i Modulex, Søren Bendt udtaler: Det glæder os, at Nokia endnu engang har valgt os som samarbejdspartner. Vi har siden vi i 2009 fik ny hovedaktionær arbejdet målrettet på at ændre hele virksomheden, så vi I langt større grad kan løfte internationale projekter som dette. Gennem omfattende ændringer og en kraftig reduktion af vores omkostningsstruktur er Modulex koncernen således i dag, i stand til at tilbyde et væsentligt bredere produkt og løsningsudbud til virksomheder og institutioner. Det betyder vækst efter en række svære år i branchen .
Om Modulex koncernen
Modulex koncernen hjælper brands, virksomheder, institutioner og organisationer med at blive synlige i verden og giver dem mulighed for at udtrykke sig optimalt. Med 50 år i branchen og et internationalt netværk, der dækker mere end 45 lande er Modulex markedsledende indenfor intelligente og kreative informationssystemer og visuelle løsninger indendørs såvel som udendørs.
Brand On er Modulex koncernens global brand rollout service, der tilbyder skræddersyet løsninger og en komplet pakke, som består af projektledelse, fremstilling og sourcing af produkter samt wayfinding, logistik, shipping og installation.
Læs mere her
tags: Siemens, 2009, direktør, datterselskab, virksomhed, kreativ, Nokia, organisation,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar