Zederkof lancerer i løbet af 1. kvartal 2015 et kæmpe program af service, serveringsartikler, buffetartikler samt køkkenartikler. Vi starter med 5000 varenumre, men har planer om at udvide med yderligere 15.000 når den første fase er kørt godt ind. Det er en ny verden for os på produktsiden, men kunderne kender vi allerede, da vi i mere end 15 år har været full-service leverandør til professionelle brugere af møbler, interiør, udstillingseffekter, telte og meget mere.
Vi ser det som en naturlig udvidelse af vores produkt sortiment, fordi vi i forvejen har så stor kontakt til branchen. Vi servicerer i dag kunder i hele Skandinavien.
Vi har opbygget en organisation, der består af kundemedarbejdere der på daglig basis servicerer kunderne. Vi har konsulenter, der hjælper kunderne med mere komplekse løsninger, hvad enten det handler om indretninger af restaurant og køkken, eller det handler om profilering eller andet, der gør at Zederkof's kunder kun behøver at handle et sted.
Vi lægger meget energi i at tilføre vores sortiment de produkter markedet efterspørger. Derudover er det vigtigt for os at have ekstrem lav leveringstid, have den højeste kvalitet og ikke mindst altid sørge for at have den bedste pris i markedet, i forhold til den kvalitet vi leverer.
Kvaliteten er ekstrem vigtig, da vi kun fokuserer på produkter til professionel brug og derfor giver vi også altid 3 års garanti på alle produkter.
Vi har indledt et meget tæt samarbejde med flere spillere inden for servicedelen og vi har i realiteten adgang til mere end 50.000 produkter. Vi starter med at satse på de 5000 mest solgte produkter af den enkle grund, at det er dem markedet helst vil have.
Kvaliteten er som altid af høj gedigen kvalitet. Vi har ikke så meget i sortimentet af de gængse mærker som alle vores konkurrenter slås om at markedsføre. Vi går vores egne veje, som vi altid har gjort. Vi finder de produkter der i form af deres kvalitet og pris, er en del mere attraktive end de etablerede produkter i markedet.
Zederkof indretter en del af showroomet til udstilling af sortimentet, og man vil derfor kunne komme og se og røre ved tingene. Vi vil som udgangspunkt lagerføre de produkter der kræves. Resten leveres inden for 3 hverdage.
Sortimentet indføres løbende fra ca. 1. marts frem til udgangen af april. Vi kommer til at lave nogle helt ekstraordinære åbningstilbud. Så hold øje med web, post og e-mail.
Læs mere her
tags: restaurant, energi, organisation, Skandinavien,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar