tirsdag den 5. juli 2016
Nyt digitalt koncept: Bygge- og anlægsvirksomheder sparer store summer på medarbejderindkvartering
DMA International er en af de mange virksomheder, som har fået øjnene op for et nyt digitalt udlejningskoncept. Løsningen betyder store besparelser og mindre administrativt besvær.For mange virksomheder er udgiften til medarbejderindkvartering en af de helt store poster i regnskabet. Sådan er det også for DMA International, der leverer arbejdskraft til en lang række bygge- og anlægsprojekter i hele verden. Derfor har det været glædeligt for virksomheden at stifte bekendtskab med det nye digitale udlejningskoncept Campaya.dk, der gør det muligt at vælge mellem mere end 100.000 sommerhuse på tværs af udlejningsbureauer og private udlejere. Konceptet minder i dets form om Momondo i dette tilfælde er produktet bare sommerhuse og ikke flybiletter.
"Med Campaya.dks høje antal huse er det blevet langt nemmere at finde den bedste overnatningsløsning, når vi har brug for til at indkvartere vores medarbejdere ude. Det betyder, at det nu slet ikke er nødvendigt for os at indkvartere medarbejdere på hotel, hvor udgiften for en overnatning hurtigt løber op i 1000 kroner. Med sommerhusene kan vi indkvartere en medarbejder for 100-200 kroner pr. nat, og løsningen betyder derfor en kæmpe besparelse for os," siger Trine Kollner, der er HR-manager i DMA International.
Hun fortæller, at medarbejderne samtidig oplever, at det er mere komfortabelt og hyggeligt at bo i sommerhusene, hvor de kan lave mad sammen og hygge om aftenen.
Flere og flere bygge- og anlægsvirksomheder benytter løsningen
Ifølge Campaya.dks direktør, Claus Pedersen, er der en stigende efterspørgsel på udlejningsservicen fra virksomheder fra bygge- og anlægsbranchen.
"Vi får hele tiden flere erhvervskunder fra særligt bygge- og anlægsbranchen. Virksomhederne ser det som en stor fordel, at de kan vælge mellem så mange boliger og finde den bedste løsning, når de har deres medarbejdere indkvarteret ude i længere perioder. Samtidig er det en væsentlig faktor for mange, at vi uden merbetaling varetager den administrative opgave, der ligger i at finde den bedste overnatningsløsning. Det arbejde vil mange virksomheder gerne slippe for, så de i stedet kan bruge deres tid på værdiskabende arbejde."
Claus Pedersen fortæller, at Campaya.dk har oplevet en stigning på mere end 300 procent på efterspørgslen fra erhvervskunder i 2016 i forhold til samme periode sidste år. Campaya.dk samarbejder i dag med mere end 100 større og mindre bygge- og anlægsvirksomheder.
Campaya.dk udlejer ferieboliger og sommerhuse i hele verden og skaber i dag kontakt mellem mere end 100.000 ferieboligejere og private og erhvervsdrivende lejere. Campaya.dk har mere end 24.000 sommerhuse i Danmark.
Læs mere her
tags: Danmark, direktør, regnskab, boligejere, boligejer, virksomhed, 2016, arbejdskraft, komfortabel,
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar